Voorjaar 2024

Het voorjaar is aangebroken. In de groepen zien we allerlei mooie verwerkingen over deze bijzondere tijd. De bloemen en bomen komen weer tot leven en ook in het dierenrijk zien we veel nieuw leven.

Winter 2024

De eerste schoolweek van 2024 ligt al weer achter ons. Deze week konden we genieten van de sneeuw.

In de groepen wordt er gewerkt aan nieuwe thema's.
Ook komt meester Govert geregeld een handvaardigheid of techniekles verzorgen.

Kerst 2023

We zitten al weer in de laatste schoolweken van dit jaar.

We leven met elkaar toe naar het kerstfeest.
In de groepen is de kerstsfeer al goed te proeven.

Herfst

Er wordt in de kleutergroepen gewerkt aan het thema postkantoor.

Er is een heus postkantoor in de klas waar de kinderen in kunnen werken. Daarnaast wordt er geknutseld door brieven te maken en postzegels te ontwerpen.

Ook zijn er verwerkingen rondom het jaargetijde waarin we nu zijn: DE HERFST.

We zijn al weer een aantal weken op weg in het nieuwe schooljaar. De groepen draaien hun lesprogramma's en daarnaast is er ook tijd om de muren van het lokaal weer een nieuwe outlook te geven. Hieronder een korte impressie uit de groepen.

We leven toe naar de zomer(vakantie). Vooraf is het eindfeest nog een evenement waar we naar uit kijken.