SSO.2023-013

Kennismaking en rondleiding

Nieuwsgierig geworden naar wat SOW Schuttersplein jullie te bieden heeft? Kom dan langs voor een kennismakingsgesprek en een persoonlijke rondleiding.

Vanzelfsprekend gaan we bij de kleuters de groepen in om even de sfeer te proeven! We laten daar met trots de woordenschatplaten van LOGO 3000 zien en er kan ervaren worden hoe de leerlingen leren tijdens de actieve werkvormen. Ouders en de nieuwe kleuter zien hoe het er werkelijk aan toe gaat in school.

Bel of mail met de directeur vooraf om een afspraak te maken: dhr. Gert Mesch (T: 0183-622856)

Aangezien we op dit moment veel aanmeldingen krijgen, is het raadzaam niet te lang te wachten. We hanteren de norm van 6 maanden voor een aanmelding. Als uw kind ouder is dan 3,5 jaar is het niet meer mogelijk om uw kind op Samen Onderweg-Schuttersplein in te schrijven.